Miért vagyunk mi világelsők?
Tégy meg egy szívességet! Legközelebb, ha kezedbe veszel egy Arizona teát, nézd meg az összetevők címkéjét. Láthatod, hogy a legelső összetevő a prémium főzött tea. Ezt több versenytársunk nem mondhatja el magáról.
Biztosíthatunk, hogy italaink 100 %-ig természetes összetevőkből készülnek: hozzáadott ízesítő, színezék, és tartósítószer nélkül.  Az Arizona abban hisz, hogy ha jót teszel bele, abból jó is jön ki! Mi vagyunk az elsők a teakészítésben, egy okból kifolyólag: a mi italaink finomabbak!
Az Arizonánál tudjuk, hogy nem nagy tudomány a legfinomabb teát elkészíteni.  Ahelyett, hogy milliókat elköltenénk hirdetésekre, és bólogató emberekre, abba fektetjük a pénzt, hogy megalkossuk a polcokon található legfinomabb, legszebb italokat.  Aztán ezeket nagyobb üvegekbe töltjük, ami jobb árat eredményez. Ez ilyen egyszerű.

A filozófiánk
Olyan dolgot készítünk, amit mi magunk is szívesen iszunk. Ez teljesen nyilvánvalónak tűnhet, de az a megközelítés, miszerint egy finom italt készítünk csak teljesen természetes összetevőkből, meglepően egyedülálló a versenytársaink között. Kis magánvállalatként nem kell fejet hajtanunk a Wall Street-i elvárások előtt, hogy magasabb profithoz jussunk (és alacsonyabb minőséghez). Abba fektetjük pénzünket, hogy biztosíthassuk: a mi termékeink finomabbak.  Nem kötünk alkut az összetevőkben, és nem keressük a könnyebb utat a termékeink minőségének eléréséhez.  És a végeredmény? Úgy gondoljuk az évi 40 %-os növekedés magáért beszél!
Versenytársaink dollármilliókat költenek hirdetésekre. Ez magában nem jelent rosszat, néhány ötletükre vakarhatjuk a fejünket. Azt hirdetik, hogy minden termékük „prémium”, miközben valójában csak néhány közülük az. Vagy azt állítják, hogy termékeik máról holnapra megváltoztatják az egészséged.
Az Arizonánál nagyon keveset költünk a hagyományos hirdetésekre. Ha mégis megtesszük, az olyan valós, mint maga a termékünk.

A jövőnk
A szakértők azt mondták: „nem tudtok eladni jeges teát dobozban”, „nem tehettek virágot egy teásüvegre!”.  Mi nem hallgattunk rájuk, hanem követtük az ösztöneinket. És végül jól tettük. A sikerünknek egyik kulcsa a kockázatvállalás, és a vállalkozó-szellem. És nem szeretnénk megállni a siker útján. Szeretnénk divatdiktálók és nem divatkövetők lenni. A jövőben az italaink kedvelői néhány új izgalmas fejlesztéssel találkozhatnak. Merész, új ízek, meglepő csomagolás, és érdekes, új termékvonalak. Tehát italra fel! Mi nem állunk meg…